Telefonicznie, poprzez adres email albo za pośrednictwem mediów społecznościowych umawiamy się na spotkanie. Może ono odbyć się zarówno na terenie Lublina, jak i w innych miastach.
Telefonicznie, poprzez adres email albo za pośrednictwem mediów społecznościowych umawiamy się na spotkanie. Może ono odbyć się zarówno na terenie Lublina, jak i w innych miastach.
Na spotkaniu omawiamy wszystkie ważne aspekty sprawy, klient przekazuje Kancelarii wszystkie niezbędne dokumenty.
Adwokat sporządza pismo i wysyła je do sądu bądź w inny sposób rozpoczyna postępowanie.
W trakcie sprawy cały czas pozostajemy w kontakcie. Kancelaria przesyła orzeczenia, pisma i inne dokumenty Klientowi w formie skanu, wydruku lub fotokopii.
Po sprawie następuje rozliczenie Kancelarii z Klientem i wyjaśnienie wszystkich kwestii związanych ze sprawą.
Cena wymaga indywidualnego uzgodnienia z klientem. Zależy ona od stopnia skomplikowania, a także przewidywanej długości trwania oraz jej lokalizacji. W sprawach majątkowych minimalne stawki określone zostały w Rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości i wynoszą one: